۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۶۲۲۳۲۲
امام جمعه اهواز:

نیروی انتظامی در خلق حماسه اربعین حسینی نقش برجسته‌ دارد              

نیروی انتظامی در خلق حماسه اربعین حسینی نقش برجسته‌ دارد              
امام جمعه اهواز گفت: یکی از دستگاه‌هایی که نقش بسیار برجسته‌ای در خلق حماسه بزرگ اربعین برعهده دارد، دستگاه نیروی انتظامی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز، شامگاه گذشته در دیدار فرماندهان و معاونان نیروی انتظامی استان خوزستان اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس بر خود فرض دانستم خدمت مجموعه نیروی انتظامی که در ۸ سال دفاع مقدس خلق حماسه کردند، حضور پیدا کنم.

امام جمعه اهواز خاطرنشان کرد: از آن جهت که در آستانه اربعین اباعبدلله الحسین (ع) قرار گرفتیم، یکی از دستگاه‌هایی که نقش بسیار برجسته‌ای در خلق این حماسه بزرگ عاشورایی برعهده دارد، دستگاه نیروی انتظامی است.
 
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان این‌که در سال‌های گذشته دغدغه گیت‌های گذرنامه بوده است، ادامه داد: در سال‌های گذشته بخش قابل توجهی از کار بر دوش نیروی انتظامی بوده به گونه‌ای که در ۱۰ سال قبل برای خروج از مرز‌ها گاهی اوقات باید ۲ شبانه‌روز در حالت ایستا باشند، ولی با ظرفیت و بستر‌هایی که ناجا در مرز‌ها به وجود آورده، ظرف ۵ ثانیه در حد ارائه گذرنامه و مهر کردن آن طول می‌کشد که این حرکت بسیار زیبایی است.

وی بیان داشت: امسال نیروی انتظامی برای این ماموریت مهم آمادگی خود را افزایش داده تا به حول و قوه الهی به بهترین نحو در رفت و بازگشت زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی صورت پذیرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد گفت: به سهم خود از آمادگی نیروی انتظامی در استقبال از زائران اربعین حسینی تشکر و قدردانی می‌کنم./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات